|
Regulamin
I Zamawianie towaru
1. |
Zamówienia o wartości poniżej 30 PLN będą realizowane tylko w przypadku wybrania opcji płatności kartą kredytową lub przelewem. |
2. |
Zamówienia mogą Państwo składać bezpośrednio na naszej stronie internetowejc e-mailem, telefonicznie lub faksem. |
3. |
Wszystkie ceny towarów w sklepie bobomarket.pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. |
4. |
Zamówienie należy potwierdzić zgodnie z instrukcją zawartą w mailu otrzymanym po złożeniu zamówienia na stronie internetowej (kliknięcie na odpowiedni link w mailu lub skopiowanie linku do przeglądarki). Realizowane będą tylko zamówienia potwierdzone. Potwierdzenie zamówienia przez Zamawiającego i potwierdzenie tego faktu przez sklep drogą mailową (automatyczny mail z informacją o potwierdzeniu zamówienia przez Zamawiającego) nie oznacza potwierdzenia realizacji zamówienia przez sklep. Pracownik sklepu może potwierdzić Zamawiającemu realizację zamówienia po jego skompletowaniu. |
5. |
Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w przypadku braku możliwości jego realizacji (np. brak dostępności zamówionych produktów, oczywista pomyłka cenowa) lub w innych uzasadnionych przypadkach po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający dokonał przedpłaty, wówczas wpłacona kwota zostanie zwrócona Zamawiającemu w ciągu 7 dni robocznych od dnia anulowania zamówienia. |
II Warunki dostawy
1. |
Dostawy realizujemy na terytorium całego kraju za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. |
2. |
Na czas realizacji zamówienia składa się realizacja zamówienia przez obsługę sklepu (1 - 4 dni robocze) + czas dostarczenia przesyłki wybranym przez Państwa środkiem transportu. |
3. |
W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w tym czasie z przyczyn od nas niezależnych, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego toku postępowania. |
4. |
Czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską wynosi z reguły od 1 do 2 dni roboczych za pośrednictwem Poczty Polskiej od 2 do 5 dni roboczych. |
5. |
Aktualny status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto w sklepie. |
6. |
Jeżeli chwilowo brakuje niektórych produktów do skompletowania całości zamówienia, po uzgodnieniu z pracownikiem sklepu, istnieje możliwość podzielenia zamówienia na dwie części i wcześniejszej wysyłki produktów dostępnych "od ręki". Jednak w takiej sytuacji, do każdej przesyłki naliczany jest oddzielnie koszt wysyłki. Istnieje również możliwość usunięcia z zamówienia brakujących produktów i zrealizowania pozostałej części zamówienia. Uwaga! Jeżeli zamówienie w pierwotnej formie było objęte darmową dostawą, a po modyfikacji nie spełnia już warunków bezpłatnej dostawy, do zamówienia doliczany jest automatycznie koszt wysyłki. |
III Koszty wysyłki na terytorium Polski
1. |
Koszty wysyłki dla zamówień obejmujących artykuły o dużych gabarytach tj.: wózki, huśtawki, kojce, foteliki, materace, łóżeczka, chodziki, leżaczki przedstawia tabela zamieszczona poniżej. Uwaga! Artykuły o dużych gabarytach z uwagi na wagę i bezpieczeństwo dostarczamy wyłącznie za pośrednictwem kuriera. Po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem sklepu, istnieje możliwość wysyłki niektórych produktów z tej kategorii pocztą. W takiej sytuacji, koszt dostawy doliczany jest zgodnie z przedstawioną tabelą.
Rodzaj transportu |
Wartość zamówienia |
0 - 750 PLN |
powyżej 750 PLN |
Kurier za pobraniem |
19,90 |
0 |
Kurier przedpłata |
19,90 |
0 |
|
2. |
Koszty wysyłki dla zamówień o małych gabarytach nie obejmujących wózków, huśtawek, kojców, fotelików, łóżeczek, chodzików, leżaczków, materaców przedstawia tabela zamieszczona poniżej. Wyjątek stanowią niektóre zestawy zabawek o dużych gabarytach, np. niektóre kuchnie, warsztaty i pojazdy, które wysyłamy wyłącznie kurierem. W takiej sytuacji odpowiednia informacja jest zamieszczona w opisie produktu.
Rodzaj transportu |
Wartość zamówienia |
0 - 250 PLN |
251-350 PLN |
Pow. 350 PLN |
Kurier za pobraniem |
16,90 |
16,90 |
0 |
Kurier przedpłata |
13,90 |
13,90 |
0 |
Poczta za pobraniem |
16,90* |
11,90 |
0 |
Poczta - przedpłata |
11,90* |
6,90 |
0 |
*Paczka priorytetowa
|
3. |
W przypadku odbioru własnego towaru w siedzibie sklepu (po wcześniejszym potwierdzeniu dostępności wszystkich zamówionych produktów) Kupujący nie ponosi kosztów związanych z wysyłką niezależnie od zawartości i wartości zamówienia. |
IV Wysyłka poza terytorium Polski
1. |
Zamawiający może wybrać wysyłkę zamówionych produktów do jednego z krajów wymienionych w tabeli w punkcie 4. |
2. |
Zamówienia z opcją wysyłki zagranicznej należy opłacić z góry poprzez system płatności online, np. kartą kredytową. Nie jest możliwa wysyłka zagraniczna za pobraniem. |
3. |
Koszty wysyłki zagranicznej są określane indywidualnie dla poszczególnych zamówień w zależności od kraju docelowego, wagi przesyłki oraz możliwości wysłania zamówionych produktów w jednej paczce. |
4. |
Wiążąca informacja o wysokości kosztów wysyłki zagranicznej zostanie przesłana do zamawiającego mailem po złożeniu wstępnego zamówienia w sklepie internetowym. (Przy składaniu zamówienia należy wybrać opcję wysyłki zagranicznej) W przypadku zaakceptowania podanych kosztów , zamawiający może dokończyć zamówienie poprzez kliknięcie na znajdujący się w mailu link: "Dokończ zamówienie". Nastąpi wówczas przekierowanie do systemu płatności online, umożliwiającego opłacenie zamówienia. Po dokonaniu płatności zamówienie zostanie skierowane do realizacji. |
V Bobopunkty
1. |
Za każde zamówienie złożone w sklepie Bobomarket.pl zamawiającemu przyznawane są bobopunkty w liczbie 1,5 pkt za każdą złotówkę wartości zamówienia. Bobopunkty nie są naliczane od kosztów wysyłki doliczanych do wartości zamówienia. |
2. |
Bobopunkty przyznawane są wyłącznie tym klientom, którzy posiadają aktywne konto w sklepie Bobomarket.pl. |
3. |
Bobopunkty są uznawane przez sklep po dokonaniu płatności za zamówienie. Liczbę posiadanych bobopunktów można sprawdzić po zalogowaniu się w opcji "Moje konto". |
4. |
Bobopunkty są zamieniane na rabat przy kolejnym zamówieniu, przy czym za każde 100 posiadanych bobopunktów klient otrzymuje 1 zł rabatu. |
5. |
Jeżeli kwota przysługującego rabatu byłaby większa od wartości zamówieniac, wówczas nadwyżka pozostaje na koncie klienta i może być wykorzystana przy kolejnym zamówieniu. Bobopunktów nie można wymienić na gotówkę, ani przekazać innej osobie. |
6. |
Bobopunkty naliczane są również dla zamówień, dla których przyznane zostały rabaty z tytułu posiadania bobopunktów. |
VI Zwrot towaru
1. |
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 o ochronie praw konsumentów gwarantujemy Państwu prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z kompletem dokumentów. |
2.. |
Zwroty towarów przyjmowane są wyłącznie na adres: Bobomarket.pl, ul. Gniewska 8, 60-454 Poznań. Zwrot należności za zwrócone towary po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany w zamówieniu adres. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Sklep zwraca koszty odesłania błędnie wysłanego towaru jednakże w kwocie nie większej niż aktualny koszt przesyłki pocztowej ekonomicznej ustalony dla odsyłanego towaru. Klient zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu potwierdzającego poniesienie kosztu odesłania towaru oraz jego wysokości. W uzasadnionych przypadkach Sklep może wyrazić zgodę na nieodpłatne odesłanie towaru firmą kurierską współpracującą ze Sklepem.
Sklep nie przyjmuje od Klientów przesyłek za pobraniem. |
VII Reklamacje
1. |
W chwili odbioru towaru od kuriera lub przedstawiciela Poczty Polskiej kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub taśmy zabezpieczającej należy spisać protokół reklamacyjny oraz jak najszybciej skontaktować się pracownikiem sklepu Bobomarket.pl. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie po dostarczeniu protokołu reklamacyjnego. |
2. |
Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu bobomarket.pl są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte oraz roczną gwarancją. Dla niektórych produktów okres gwarancji może być dłuższy niż 1 rok. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego w terminie 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru. W szczególnych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu, o czym klient zostanie niezwłocznie poinformowany. |
3. |
Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami e-mailem lub faksem w celu ustalenia dalszego toku postępowania. |
4. |
Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu oraz karta gwarancyjna w przypadku artykułów objętych gwarancją producenta oraz protokół reklamacyjny (w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie). Produkty do reklamacji należy przesyłać na adres: Bobomarket.pl, ul. Gniewska 28 , 60-454 Poznań. |
VII Ochrona danych osobowych
Zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z naszej bazy danych.
W związkuz uczestnictwem sklepu w programie Zaufane Opinie oznacza wyrażenie zgody na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez Sklep oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., swoich danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 )
|